Beheer en onderhoud

Wanneer een nieuwe locatie voor woonzorg wordt opgeleverd, houdt het verhaal voor Thuismakers zeker nog niet op. Vanaf dat moment gaat het team voor Beheer & Onderhoud een belangrijke rol spelen voor het geopende woonhuis. Zij doen wat de naam suggereert: beheren en onderhouden van ruim dertig zorghuizen. Dat gaat bijvoorbeeld over het maken van contractuele afspraken met leveranciers en het oplossen van acute storingen in de woonhuizen of het plannen van (grote) verbouwingen. Het doel van de afdeling is dan ook om deze ‘zorg’ weg te nemen bij de medewerkers van de locatie zelf. Des te meer tijd en  is er voor hen om écht aanwezig te zijn voor de bewoners en de zorg die daarbij komt kijken.

Team Beheer & Onderhoud

Het team Beheer & Onderhoud bestaat uit zes medewerkers: een projectmanager die het overzicht bewaakt, coördinatoren die verantwoordelijk zijn voor de huizen van de labels Wonen bij September, Compartijn en Bloemendael en servicedeskmedewerkers. De servicedeskmedewerkers houden zich overkoepelend bezig met het oplossen van storingen in en rondom de huizen en met de werking van het gebouwbeheersysteem Assetlog, voor wat betreft de wettelijke taken zoals het jaarlijks onderhoud aan de installaties.

Hoewel de taken in enige mate verdeeld zijn, werkt het team toch nauw samen. Zo is iedereen op de hoogte van de belangrijkste zaken die spelen op de verschillende locaties. Deze nauwe samenwerking geldt niet alleen binnen team Beheer & Onderhoud. Ook het contact met de locatiemanagers speelt een belangrijke rol in het verwezenlijken van de Thuismakers-formule. Een mooie afdeling die steeds verder ontwikkelt en graag op professionele wijze de locatiemanagers van de huizen ontzorgt.

Meer weten?

Zoek op trefwoord...